fredag 2 mars 2018

Proffs på att planera!

Det är jag det! Jag är GRYMT bra på att planera!! Men det blir ALDRIG som jag har planerat, ha ha ha...
Men nu handlar det väl mest om att inse de begränsningar som finns och med omtanke på mina fyrbenta som inte ska behöva frysa... och pappa som inte ska behöva oroa sig ;-).

Var på utvecklingssamtal i Ljusdal idag och det tog väl lite längre tid än vad jag trott... och normalt sett hade jag struntat i det och åkt ut i skogen ändå... nu eldar jag lite hemma och tar det lugnt. Det är dumt att stressa när man har semester ;-). OCH vet ni... detta är inte min enda semester i mars... så jag kan njuta lite extra senare... :-)

Nu tror jag att jag ska inta något lättare... kanske en muffins eller kärleksmums och fortsätta att lata mig i soffan!

Hej hopp!

Inga kommentarer: